Tuesday, January 27, 2009

MASAM MANIS BERSAMA AMMARIANZ

Kenangan abadi menggamit memori. Sememangnya kenangan manis sukar dicari ganti. Aku ingin mengimbau kenangan bersama ex classmates ku yang tercinta. Kini masing2 membawa diri berjuang di alam akademik. Gud luck sume ok!! Fighting2!!Baxia!!Chiayok!!Gambate2!!




Syok tak tertahan dapat naik atas dugung ni!!



Huh...akhirnya seekor dugung tercipta.Lega...puas hati



Ala2 main bola tampar pantai gitu..Kih3..Bajet je tu



Ammarianz is the best. I luv u



Saat indah ditiup bayu bersama2



No comment!!



Bergambar dengan Pn Hasnah ( cikgu Kimia aku)



Ammarianz dan bas tercinta (Hahahaha)



Sambil makan sambil bergambar



Pertandingan menanam dugung.Chayok2..



Sabar menunggu bus. Tersenyum!!



Memerhati keindahan malam ciptaan ILAHI

Pesanan Putera
Kenang daku dalam doamu @>-- (rose for u all)

10 Panahan Arjuna:

ami said...

aku baru je g tok bali semalam..dapat gak la merasa pasir pantai haha..ag best bile g ngan family..hihi~

Putera Arjuna said...

To ami:
hmm..bestnya..gambar aku ngn kawan2 aku tu kat pantai melawi..tok bali dekat je ngn rumah aku..rumah aku pasir puteh

Da' daffodil D said...

jujurnye...kau nsem lah dulu!sekarang makin matang.. :D btw,asal rahme kurus je aku tgk?musykil2!!

Putera Arjuna said...

To Da'daffodil D:
Hmmm..biasa la tu..jgn ckp cam2 malu aku.hahahahah
rahman biasala die..makan ubat kurus kot dulu
hahahahah

Anike MK said...

To da'daffodil D:

Udin tak hensem ke skrg...hehe??

Tok Bali...lamanya aku tak pergi..
Jambatan yg tinggi tu ade lagi tak??

bubbye said...

haha..aku bru je nk ckp udeen macho dulu..tp dayana dah ckp..so ko dipuji dua kali din.tahniah!

Putera Arjuna said...

To Anike MK:
kalau dulu aku hensem skrg lg melatop!!!
hahahah

Putera Arjuna said...

To Bubbye:
time kasih2
ramai nye pompuan puji aku..
segan!!!kih3

Anonymous said...

erk... abas maner??? conflict ea. hehe

Putera Arjuna said...

To Anonymous:
mana ada conflict..
aku kan dok berjauhan ngn die..
makin jauh makin syang
hahahah

Post a Comment

Panah la aku dengan kata-kata mu yang berbisa!!

 

BILA ARJUNA BERBICARA © 2008. Design By: SkinCorner