Wednesday, January 21, 2009

My Beloved Coursemates ( SKB) - PART 1

Gedebuk!!!21 January, Rabu, 3.42 petang
Hari ni putera nak perkenalkan korang ngan course mate putera yang giler2 perangai diorng (caya le beb!)Hehehee...Boyz & girlz la.Diorang ni sume nya hepi2 go lucky. Best r kawan ngn korang sume..Luv you all

Nama budak ni panjang sangat.Stashia Eleaness Roslan Abel Lee (panjang kan-p).Tapi aku panggil die Eleaness je..Tengok la die posing tu.Apa pendapat korang?Hahaa..memang hepi perangai giler2 gak.Sakit perut tergelak bila bercakap ngn die..Ish3.

Yang bajet cute ni ialah Abbas.Hahaha (jgn marah ye).Die ni ex schoolmate aku dulu. Tak sangka plak jumpa lg die kat UTM ni.Arhg..boringnya!haha.Budak ni genius.Dalam kelas tido je keje die..tapi tyme exam melatop!!Hahaha..Betul.percaya lah!

Tiga jejaka ni namanya Syafique (dari kiri), Kimi (tengah), Kroll (dari kanan). Diorang bertiga ni budak aktif kat fakulti. Memang aktif gler r. Tambah2 lg si Kroll tu. Memang dasyat r.Si Syafique ni aku takut gak la. Die memang banyak tanya kalau time kelas (presentation). Tak terjawab nanti. Hahaha..Kimi tu diam2 ubi berisi!Si Kroll tu plak prodigy (subjek separation antara yg ngetop gak la)..Oooopss. Hehehe..Jgn marah Kroll. Aku hanya bertindak bila terancam

Mangsa yg keseterusnya ialah Himdayah & Farasheela. Gambar ni aku curi dari blog Himdayah (sorry!!!) - Click here. Yang macam teddy bear tu adalah Himdayah namanya..Hehehe..Jadi yang peluk teddy bear tu adalah Syeela. Dalam lab pon sempat ag nak beramah mesra.Hmmm..teman baik katakan..Peace!teman tapi mesra. Lupa nak gta, Himdayah ni org senegeriku. Hehehe..(^_^)

Alamak!! Sorry ek kekawan. Gambar ni gelap sikit. Ni pon aku curi dari dari blog Himdayah coz bila ku cari2 dalam pc aku, gambar korang xda. So terpaksalah mencuri. Hahaha..Dari kiri: Syamira, Kelly, Dayana and Baizura.. Aiks macam dedoktor plak korang ni. Dasyat btol. Dalam lab pon sempat lg nak berposing! Ish3..

Pesanan Putera
Penat la menaip.Hehehe. Nanti cek sambung lg ek..Banyak benda lg nak cerita ni..Sabar ek kekawan yg lain. Nanti cek cite pasal korang lak

12 Panahan Arjuna:

Unknown said...

himdayah kah name sebenarnya? hihihi daman ku namanya himdayah..hoho~

Jiwa Berkarat said...

ami, ko x kenal die ek?hmmm.memang namanya himdayah..die x bagitau ek..huhu

Daffodil D said...

weyh,np pic ku buwok..?huk3

Unknown said...

Weh!!!!!!
Nape gmbar aku ade gok...
Nak komersial kan coursemate pon agak2 r wey...

=)

Jiwa Berkarat said...

ntah la..aku curi je dari blog himdayah...kalau ramai2 senang ckit aku nak describe..
hehehehe..sory la kalu ko x suka..sory

Jiwa Berkarat said...

mu ni kan bigboss..aku nak tolong mu cari awek sorang.manalah tahu ade org berkenan ko lepas lawat blog aku..sapa yg untung ko jugak kan..hah...tyme tu la ko nak berterima kaseh kat aku..hahahaah

Unknown said...

haha..ne la dia pna gtau aku name betui dia..wahaha

dayah_blueberry said...

uwaaaaaaaaaaa...udin ko kenal ke si ami aka emO?kakakkaka...mcm ne kO knaL??kecik dunia nie...ami x matriK aku..uDin dak cOsmate aku..huk3 =)~
oitttt uDin..ko kOmen aku tedy beaR??ko elI kat akU satU..nak besaR nye

Unknown said...

hohoho..dayah,aku pon tataw la cane si arjuna ni leh view page aku..xsangka pemes gak aku nih..hahaha amponzz

dayah_blueberry said...

Ko mukan membe skOlah dia ke..mne taw Jumpe di alam len..haK3..viEw akU nye Kot..=)

Jiwa Berkarat said...

aku view page himdayah..pastu jumpa si ami..terus add fie..heheheh..

Anonymous said...

eleaness itu! saya kenal!

Post a Comment

Panah la aku dengan kata-kata mu yang berbisa!!

 

BILA ARJUNA BERBICARA © 2008. Design By: SkinCorner