Saturday, March 21, 2009

Pecah Perut : Seks Di Dalam Tandas

Masa : 8.30 Pagi
Tempat : Kelas Tkn 6 Melur
Situasi : Pelajaran Bahasa Melayu. Cikgu Sahab meminta pelajar menghuraikan pendapat dan pandangan masing-masing mengenai tajuk "Kenapa Remaja Melakukan Maksiat Dalam Tandas Awam"

Sharifah : Pada pendapat saya, remaja yang sanggup melakukan maksiat dalam tandas adalah dari kalangan mereka yang tidak berkemampuan menyewa bilik hotel.

Zakaria : Saya tidak bersetuju kerana ada diantara mereka yang datang dari golongan berkemampuan tetapi masih melakukan perkara sedemikian.

Khairil : Menurut firasat saya, remaja tersebut berada dalam keadaan kelam kabut. Tak sempat cari hotel. Dan sebab utama yang lain, mereka buta tentang agama.

Sofri : Saya tidak bersetuju bahawa pelajar tersebut buta tentang agama.

Khairil : Kenapa pulak? bukankah umat yang melakukan maksiat sebegini sebenarnya tidak tahu atau tidak menghayati pendidikan agama?

Cikgu Sahab : ( bertanya kepada Sofri) Mengapa kamu tidak bersetuju dengan pendapat Khairil?

Sofri : Sebenarnya mereka amat arif dengan agama. Sebab mereka tahu yang malaikat TIDAK akan masuk tandas. Oleh itu, jika mereka melakukan maksiat dalam tandas, malaikat tidak dapat menulis amalan buruk yang mereka lakukan.

Cikgu Sahab : ?!!

Pesanan Putera
Moral of the story is what?

10 Panahan Arjuna:

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

First kah aku?

hahaha~

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

moralnya?

belajar agama bertingkat22..jangan bodoh bertingkat2 pulak..hahaha~

mknace said...

nice one

baSIkaL_iDamaN said...

aaa..
moralnyaa...
jangan wat seks kat tandas..
kalo xwat..
xde la isu nie kan?
;p

Faizal@poyan said...

salam arjuna..

emmm klu lah ramai berpendapat sedemikian maka tandaslah akan menjadi sarang maksiat pula..

Allah maha mengetahui apa yang kita lakukan..

Putera Arjuna said...

To Zara:
Ye la..
ko selalu 1st kan?
betol2 zara..belaja agama bertingkat2
Setuju sgt!!

To Mknace:
What nice?this joke?

To Basikal Idaman:
betul kah pendapatmu itu?
confius2!!

To faizal@Poyan:
Wslm Faizal..
Sgt2 stuju..
Allah itu maha mengetahui..
di mana sja kita wat maksiat tetap diketahuiNYA!!

penjenayah.merah.jambu. said...

moralnye,jgnle bermaksiat lam tandas..
ala,tak selesa ler..
adeke tmpt buang taik jadi pujaan..
spoil mud tau..
hahahaha..

Putera Arjuna said...

To penjenayah merah jambu:
ntahla..
baik p hotel..lagi selesa beb!!
hahahaha..
tandas!!
dah la berbau..yarks!!!

Bunga Binti Nordin said...

hhahahahha...
boleh pulak...

sherlina karina said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi wwwasianbet77com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
http://asianbet77.com/

Post a Comment

Panah la aku dengan kata-kata mu yang berbisa!!

 

BILA ARJUNA BERBICARA © 2008. Design By: SkinCorner