Sunday, March 29, 2009

Apakah Erti Semuanya Ini?

--<@ Hatiku resah @>--
--<@ Jiwaku parah @>--
--<@ Jasadku rebah @>--
--<@ Mindaku lemah @>--
--<@ Kakiku goyah @>--



Kenapa ini semua terjadi kepadaku?
Apakah tanda2 ini semua?
Jelaskan kekusutan di fikiranku ini!
Rungkaikanlah persoalan yang berlegar2 di benakku ini!
Waraskanlah pemikiranku dalam menempuh dugaanMU

6ixth Sense - TANPA
Resah yang ku ubah dalam kata
Melukiskan kesunyian
Tanpa engkau aku tak mengerti

Meski
Pagi itu menatapi
Akan sunyi tanpamu
Menemani aku sepi

Tanpa..
Cintamu aku resah
Tanpa..
Kasihmu aku hampa
tanpa..
Dirimu aku nanti
Hooo…

Kini benar-benarku rasakan
Dalam benuk hatiku tanpamu
Aku tak mengerti

Takut
Takut jauh cari dirimu
Kan kau tinggalkan aku sendiri
Tanpamu ku mati
Hooo…

Resah yang ku
Ubah dalam kata
Melukiskan kesunyian
Tanpa engkau aku tak mengerti

17 Panahan Arjuna:

dayah_blueberry said...

adOOiii..
nape lak Jiwang ni uDin?
puTus Chinta k

cathenclox said...

ati tius la ko ni..

bubbye said...

ehem.....sakit jiwa kah.tahniah!

baSIkaL_iDamaN said...

putus cinta ke putus kaseh nie?
:)

Putera Arjuna said...

To Dayah Blueberry:
Aku memang jiwang pon selama ini?putus cinta?
Erk!!!!

To cathenclox:
ati tius?
Hahahaha..
Apa2 je la.. @>--

To Shasha:
thankz atas ucapan tahniah tu..
n thankz also atas award
really appreciate it

ToBasikal Idaman:
Begini ke tanda putus kasih?
Atau beginikah tanda mabuk cinta?
Hahaha..Kidding!!

Da' daffodil D said...

udeen..nape..???

Faizal@poyan said...

salam..
emmm awat pulak ni...jgn mcm tu...gombira lah selalu walaupun ada masalah..hehehe klu kena kat aku mesti lagi teruk huhuhuhu

orange said...

ko mmg jiwang udeen...
layan je...
hahaha

orange said...

ko mmg jiwang udeen...
layan je...
hahaha

d_ya said...

putus cinta?
huhu~
eyt.meh amik keychain dr asi.
da lame dok kt blk ak.
pat2

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

uit mengapa kamu?

adakah disebab itu kamu kelihatan sedey di PSZ semalam?

aduyai..

meh kita duet nyanyi lagu ni..

aku suka lagu nih...

kalau kamu sedey..
tak baik untuk test instrument tahu?

gambatte deh!

SaRaH NoRDiN said...

lor..
ni ape cer nie??
adusss...

ape ke hal ni?
putus cinta??
yg patah takan tumbuh..
yg hilang akan berganti..
percaya la pada jodoh..

Bunga Binti Nordin said...

oit2..
jiwang nampakkk

Putera Arjuna said...

To dayana:
xda apa2..saja nak menjiwang sikit..huhuhu

To Faizal Poyan:
hahaha..ko memang berjiwa sensitive

To Orange:
Layan..macam melodi la plak!!

To Dya sarah:
aku rasa dah beranak dah keychain yg nak bagi kat aku tu..
huhuhu

To Zara:
Thankz Zara..sayang ko!!
hahaha

To sarah Nordin:
Aku memang percaya pada Jodoh tentuan ILAHI

TO Bunga:
aku memang jiwang wahai bunga..
kalau ko kenal lg rapat dgn aku confirm ko kata aku ni mamat jiwang
wakakaakH!!

penjenayah.merah.jambu. said...

alololololo...
nape resah.parah.rebah.lemah.goyah ni?


p/s:tunjukkn kejiwangan anda..i like.. :P

Putera Arjuna said...

To penjenayah merah jambu:
ahahaahaha..
aku resah bila final exam datang..
xtau kenapa?
ada ubat kah utk masalah ini?

sherlina karina said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi wwwasianbet77com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
http://asianbet77.com/

Post a Comment

Panah la aku dengan kata-kata mu yang berbisa!!

 

BILA ARJUNA BERBICARA © 2008. Design By: SkinCorner