Tuesday, March 3, 2009

Mimpiku Yang Indah - Jeju Island

Semalam aku bermimpi lagi...aku mimpi aku ke Jeju Island..Hahaha..Jeju Island adalah satu pulau/bandar yg terletak di Korea..Tak tahu la kenapa sampai boleh mimpi sampai cam tu sekali..Jauh tu aku melancong!!Mungkin tu semua pengaruh citer2 korea yang pernah kulayan selama ini..Hak3...Tapi sebenarnya aku teringin benar tuk sampai ke Korea..Hmmm..kalau ada rezeki nanti sampai la tu kot.



Korang minat tak citer korea?Mesti ada yg min
at n ada yang tak kan..Tapi aku minat giler!!giler pon tak seminat tu..Hahahaha..Walaupun jalan citer die lebih kurang sama, tapi cerita die tetap menarik dan dapat menyentuh hati ini..Hehehe..Especially romance and comedy genres..Oh..tak tahan rasanya nak layan citer korea ni..Tapi sekarang aku agak sibuk..Kekangan waktu menyebabkan citer2 korea kesayangan ku terkulai layu sebegitu shaja..Namun aku berjanji,bila ada je masa terluang..aku akan qada balik citer2 yang ku tinggalkan yanag sudah agak lama..


My collection

Jikalau korang ada minat atau hobi yang sama cam aku ni..Jom la kita kongsi2 citer..Aku menunggu cerita2 yang belom aku layan lagi..OST2 citer korea pon aku layantahap dewa gak..

Pesanan Putera

Melayan citer korea yang romantik boleh mengingatkan anda pada orang yang tersayang...Hehehe

21 Panahan Arjuna:

Daffodil D said...

weh.cte ap best?bg ak pinjam. :D

Unknown said...

da lame xlayan korea..uhuhu aku layan diri aku jer..kah3

Jiwa Berkarat said...

To Da'daffodil D:
ko nak citer apa?
aku rasa semua citer aku layan besh2 je semua..hehehe..
nak pinjam..boleh je!!

To canthenclox:
Layan diri sendiri?
camana tu?
layan perasaan ek?
huk3

Anonymous said...

arjuna.

ape nie.. skg takleh goda dgn cite ni sume. stadi.stadi. nati cuti 3bln leh ktamakan die.

kencana.

Anonymous said...

*ktamakan= katamkan

Jiwa Berkarat said...

To meself,Ms Fint:
Tau tak pe..hahaha..aku kena stadi2..esok pon aku ada test..
hahaha
tapi sempat lagi aku update blog
wakakakah..
nanti aku qada setakat yg mampu..huhuhu

anyway..ko kwan dya serra ek?

Anonymous said...

sok ade test? waa.. ni da kena sindrom GBBEAT.. haha

GBBEAT-gile blogging bile esok ade test

lalalililala~

Anonymous said...

wahahhaa..
peminat korea upe2nye..
ingatkan pompuan jerk minat korea2 nie..
xsangke lak ade spesies sesat lam nie..
wahahahhaaa..
ampon3..
jangan amek at..
:P

Jiwa Berkarat said...

To baSIkal_iDamaN:
Aduhhh..pedih kata2 mu..menusuk jantungku..
pedas!!!
ko x minat ke citer korea?
x penah aku dengar pon biasanya pompuan je minat korea2 ni..
awek2 dlm citer korea cun melecun...kotau tak??
wakakakah

Faizal@poyan said...

salam arjuna...

emmm sampai termimpi2, mesti terpengaruh sgt dgn citer korea...

emmm saya pun minat gak citer korea... tapi yg di tayangkan kat tv tak best la citer dia...

dulu2 yang paling minat citer "FULL HOUSE" dah 5 kali tengok

Jiwa Berkarat said...

To Faizal@poyan:
bagus2..ini bermakna aku ada teman yg meminati citer korea..hahaha..
FULL HOUSE ?..memang best pon..tp aku rasa MY GIRL lg best la..hehehe..lain org kan lain taste..
aku jarang tengok dr tv..aku punya dvd tersendiri

Anonymous said...

aku tk tgk citer korea pon slalu igt org tersayang..
hek hek
:P

Jiwa Berkarat said...

To Bunga:
ye ke bunga..wow!!
tu satu cara la kalau nak ingat org yg tersayang..
mungkin ko ada cara lain
hik3

Yana Ismail said...

hi hi hi..yana minat gler cite korea..tp skang lum ada ms mau nonton;)

Jiwa Berkarat said...

To Princess Liyana:
Sama la kita..sama2 minat..tapi masa tetap mencemburui kita utk layan citer korea..
hehehe
Yana paling minat citer apa?

Yana Ismail said...

My Girl...ekeke..Love in Harvard pun minat..huhu

rd said...

when r u free...I'm always free..haha

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

aicehhh...

ko lagi jiwang la arjuna wei...=p

Jiwa Berkarat said...

To rd:
apa yg ko ngomong tu?
x paham la..
hahaha..

To Zara:
Aku memang jiwang pon
hahahaha
Baru tahu ke?
Ko pon jiwang jugak..
ayat ko berbunga2
bunga pon x sejiwang ko
kahahahahahaha

SaYraH WonDerLanD said...

wuhuuu...
best gakss ...
sarah layan gak dlu korea n japan nie....
skarng ni agak sibuk ..so agak kureng la sket..

Jiwa Berkarat said...

To SaRaH NoRDiN:
Sama la kita..
hehehe..
sekarang agak sibuk..so xleh layan sgt citer2 tu..
bila ada je masa luang confirm x tdo malam layan citer..
hehehehe

Post a Comment

Panah la aku dengan kata-kata mu yang berbisa!!

 

BILA ARJUNA BERBICARA © 2008. Design By: SkinCorner