Monday, February 9, 2009

Pokok Berbuahkan Perempuan - Percaya Atau Tidak?

Aku pasti korang pon ada dapat mesej ini. Terdetik di hati ini nak sebarkannya..Ntah lah..nak percaya atau tidak?Terpulang la...Mungkin ianya adalah kebesaran ALLAH yang tiada tandingannya..

Secara ringkasnya:

This is amazing tree named 'Nareepol' in Thai. Naree means 'girl/woman' and pol means plant/tree or 'buah' in Malay. It means women tree. It is amazing what God create the World in many forms that amused human beings..... You can see the real tree at Petchaboon province about almost 500 kms away from Bangkok



Rupa buah itu seakan patung di dalam kuil BUddha



Pesanan Putera
Takbir!Allahhu Akbar!!

16 Panahan Arjuna:

mUTe said...

boley mkn ker? raser ape?? cam mkn BAI ke?? haha

cathenclox said...

kalo makan,boleh pegnent ni..kompom!! wahaha lelaki pon same..jgn caye udah lew.. wakaka

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

subhanaALLAH...

pokok ni...kalau buah banyak2 mesti bleh jadi patung supermarket...hehehe~

Da' daffodil D said...

erks...sexy la buah tuw..kikiki

Putera Arjuna said...

To Mute:
ko pernah try ke BAI?
rasa vanilla ek?

TO cathenclox:
pegnent?ye ke?
wahai kaum adam anda di nasihatkan jgn mendekati pokok ini

To Zara:
btol2..
rm5 je satu!!(mahal ek?)
kih3

To Da'daffodil D:
hmm seksi macam siapa ek?
cuba teka

bubbye said...

erkkkkk.....sebelum kerol makan aku.aku makan ko dulu kerol!nyum2..

Putera Arjuna said...

To bubbye:
ko makan kerol kerol makan ko!!
dua2 giler meroyan

bubbye said...

amboi2....minggu ni tk meroyan.ari isnin cuti.keh3

Da' daffodil D said...

sexy macam bob! :D

Putera Arjuna said...

To Da'daffodil D:
Bob?sexy ke?
kalau bob sexy syafique tu apa lak?
kah3

Putera Arjuna said...

To Bubbye:
bila tiba je ari isnin kau akn mer**an

attayaya said...

haaaa? asli ke ni?
betul-betul pohon atau buatan manusia?

cathenclox said...

perhatian! arjuna da pon mendekati pokok ini..tlg perhatikan perutnye,kot2 da membonyot..hehe

penjenayah.merah.jambu. said...

mak aih?
real ke ni?
edit aje kot..
sbb slalu dpt pic dah edit pelek2..
macam pokok kepala cam ayam lah,ape la..skali tgok mcm real.
tapi tak taolah,wallahualam..
:)


tp mesti ramai lelaki dok berkampung bwh pokok tu..kui2..

Anonymous said...

wonderful

Anonymous said...

any english speaking ?? online pls..

Post a Comment

Panah la aku dengan kata-kata mu yang berbisa!!

 

BILA ARJUNA BERBICARA © 2008. Design By: SkinCorner