Saturday, June 20, 2009

Kami Nakal.Bapak Garang.Kami Takut

Ni aku nak habaq pasal kisah keluarga aku. Kisah yang menjadi pengajaran buat aku. Kisah pasal kami adik beradik yang nakal time kecik2 dulu. Dulu je ek kami nakal tapi sekarang ni kami dah insaf.Hahaha.Al maklumla,dah besar panjang semuanya.Hik3
Dulu.Waktu kecik2, aku,adik lelaki aku dan kakak aku nakal. Ala biasalah tu..Budak2..Korang pon sama aku rasa!
Aku ngn adik lelaki aku ni memang jenis yang suka bergaduh. Tiap2 hari x bergaduh tak sah. Macam kucing dengan anjing katakan.
Nak dijadikan cite,time tu waktu makan. Kami bergaduh kerana berebut seketul paha ayam. Mak aku nasihat supaya bagi je kat adik aku ayam tu. Bapak ku die je time tu.Tapi aku pon jenis yang degil gak. Tak nak ngalah.Hahah.. Diam punya diam..akhirnya meletus jugak gunung berapi die tu. Die marah lalu sembur sepiring budu kea rah kami berdua. Habis terpecik ke tubuh kami. Ada cikit yang masuk mata. Aduh pedihnya. Aku terus berlari ke singki utk cuci mata.
Kakak aku pelik sikit.Die jenis yang susah dan malas p sekolah. Pagi2 je menangis tak nak p sekolah. Puas mak aku pujuk. Tapi xda kesan pon.
Satu hari tu, die menangis lagi xnak p sekolah. Bapak aku geram dan marah. Korang tahu apa tindakan bapak aku?Hahaha..
Die tarik tangan kakak aku dan ikat kakak aku kat sebatang pokok betul2 depan rumah aku. Semua orang yang lalu lalang ke sekolah berhenti dan memerhatikan kakak aku. Lagi kuat die nangis. Waktu tu die baru darjah 2.
Mungkin kerana terlalu malu kot,pastu barulah die mangaku kalah. Merayu2 die nak p sekolah balik.Hahaha..
Amacam? Garang tak bapak aku. Die ni jenis yang diam2 je orgnya. Tapi bila dah meletus tu die akan buat apa yang sepatunya la.
Sejak peristiwa2 sedemikian, kenakalan kami berkurangan.Kalau nak bergaduh pon di belakang bapak baru boleh. Kalau depan bapak terpaksa lah buat pura2 baik.Hahaha..Very funy!


14 Panahan Arjuna:

ichiban | いちばん said...

huhuhu.. bapak kita lebih kurang je... haha garang gak.. hohohoho

rul ehsan :) said...

aper yg menyebabkan bapak jadi garang...anak2 la kan...so seorang bapak x garang kalau anak nyer seorang yg x nakal...tp biasalakan kalau budak2 nakal..namanyerpon budak..hehe

tengku_fir21 said...

ouwhh...
klu aku mesti lari sembunyi dlm hutan

muhdzahari said...

wah! sempat siapkan entri sebelum berlibur?

hebat..

mUTe said...

Aku ingat bapak aku yg paling garang.. Rupenyer x.. hahaha.

cathenclox said...

garang..grrr~~

SaRaH NoRDiN said...

ho0..agak garang laa...huu adakan ni sempena hari bapa ?? ..ayah sarah pong lebih kurang gaks..dia agak bersabar org nya..tp sekali meletus...aku pon x sanggup tgk woo..abg aku penah kene rotan teruk sgt2 sbb dier keep saying" x sakit , x sakit" skl ambik ko...bebekas..O_O aku x penah wat ayah aku marah ngee

Bunga Nordin said...

haii la bapak

aira syahirah said...

salam...
wahahahahaha... dan muka memag kna garag2 nie...
ehem ehem patut nye kamu yg d ikat..
ekekekekeke :P
neway abah lah hero shayer.. ^_^

si laut Mati said...

memang sama la bapak kiter tp bapak aku lagi garang.......hehehehhe...

Razi said...

haha..
apa la hang nie..
tp memang citer akak hang best..
kim salam kat dia ek..
mesti dia ingat sampai skunk..
hehehe..

Putera Arjuna said...

Razi:
beres2..nanti cek kirim salam kat die.

si laut mati:
nape hang cakap bapak hang lg garang?
citer la

aira syahirah:
mana boleh saya kena ikat
saya kan buak baik

bunga binti nordin
hai bapak hai mak

sarah nordin:
hang memang baik..x penah buat bapak marah
bagus2

cathenclox:
garang + giler = garang giler

mute:
bapak ko garang ke mute?
tapi ko macam baik je..xikut bapak ek?

zahari:
mesti..sebelum berlibur katakan..

tengku fir21:
lari dalam hutan n sembunyi dalam gua

rul ehsan:
tau xpe..namanya budak2..
mesti la nakal.
xda nya budak yg x nakal

ichiban:
serupa tapi x sama.
hahahaha

asyraf_M said...

btui ka din?? haha
xdpt ku byg kn

sherlina karina said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi wwwasianbet77com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
http://asianbet77.com/

Post a Comment

Panah la aku dengan kata-kata mu yang berbisa!!

 

BILA ARJUNA BERBICARA © 2008. Design By: SkinCorner