Monday, July 20, 2009

Kita tau tak?

Kita sayang NABI tak? Kita respect NABI tak?

Kita tau tak?

Sahabat nabi sayang NABI lebih dari diorang sayang diri diorang sendiri

Kita tau tak?

Kita usahkan nak sayang, nak dengar kisah nabi pon mengantuk. Kisah micheal Jackson suka plak!. Sirah Britney Spears, Rihanna, Justin Tasikbalak (Timberlake) semua hafal, follow n tiru sebijik.

Cuba kita fikir sekejap!

Kat sana nanti siapa yang boleh tolong kita kena siksa yang amat pedih?

Artis Hollywood ke?

Ke NABI kita Muhammad Rasulullah S.A.W?

Kita pikir la sendiri!

P/S:
Perkataan KITA digunakan berbanding KORANG kerana ini adalah renungan KITA bersama.
Credit for www.ujang.com.my
Post ini sempena peristiwa Isra' Mikraj

20 Panahan Arjuna:

mUTe said...

bagus2!!!

~~BEAUTIFUL LIAR~~ said...

ske~~
*insaf*

muhdzahari said...

saya tak minat artis antarabangsa..saya minat lawak antarabangsa, boleh?

*err..tengah cari idea untuk blog..hehe

Penulis.Sahaja. said...

i like this kind of entry.

[z@ck] said...

sy mngaku sy pn kurang tau pasal sirah nabi..
wallahualam..

Putera Arjuna said...

mute:
aku memang bagus!

Beautiful Liar:
insaf n amalkan la..mudah mudahan diberkati allah!

muhdzahari:
saya minat kedua duanya..
hahahah..

Penulis sahaja:
ye ke..makaceh..lain kali jenguk la lg

Zack:
sy pon kurang sebenarnya..
thats y sy pos entry ni..buat peringatan kita semua

tengku_fir21 said...

ermm
biase ler
proses kematangan bg mereka tue

si laut Mati said...

justin terbelit (timberlake) la.........
mekasih igtkan...hampir lupa diri.....
????????????????????????????????????????

penjenayah merah jambu. said...

*berfikir*

hehe,terpukul aku..

Putera Arjuna said...

tengku fir:
process kematangan?erk!

Si laut mati:
sama2..saling ingt mengingati..justin terbelit pon sesuai je!

penjenayah merah jambu:
bagus..pk lama2
insaf2

mr.syazwan said...

bila ustaz arjuna sudah berkata bab2 agama den x leh berkata apa2... apa leh buat cuma renung2kan dan beramal...

hehe

JIMMY ASMARA said...

GUA suka baca ujang juga bro!

memang hibur!

Putera Arjuna said...

Mr syazwan:
Adoi..den x layak jd ustaz lagi..kena bnyak belajar lg wan..

jom renungkan bersama!

Jimmy Asmara:
aku suka gak..lawak!

DaliaLiyana said...

dalia penah attend clas ari tu belajar ttg sirah nabi..kat situ baru tau byk lagi yang dalia tak tau....tp alhamdulilah skang ni ok sket dr dulu...

cathenclox said...

betul tu..

~aku pemberontak~

SaRaH NoRDiN said...

betul betul betul !!!!
ape ada ngan hollywood...??!!

Putera Arjuna said...

DaliaLiyana:
bagus..permulaan yg bagus

cathenclox:
pemberontak..

lari2

SarahNordin:
kalau bollywood?

KiMiE said...

cantik blog lu bro..

KiMiE said...

bro..taruk gua dalam list rakyat2 lu aa...pis..

sherlina karina said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi wwwasianbet77com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
http://asianbet77.com/

Post a Comment

Panah la aku dengan kata-kata mu yang berbisa!!

 

BILA ARJUNA BERBICARA © 2008. Design By: SkinCorner